Powrót

IX Kongres Public Relations

09
02/14

Jeśli zajmujesz się kształtowaniem wizerunku osób lub firm i prowadzisz kampanię promocyjną w  mediach społecznościowych z pewnością zainteresuje Cię Kongres Public Relations, który odbędzie się w dniach 26-27 lutego w Warszawie. Tematem tegorocznej edycji  jest zintegrowana komunikacja Public Relations i social media. Dodatkowo kongres zostanie wzbogacony warsztatami z Personal Designingu, czyli ćwiczeniami dotyczącymi kreowania marki indywidualnej, które poprowadzi trener z dużym doświadczeniem w biznesie. Dzięki nim poznamy reguły projektowania przedmiotów użytkowych, autorski kwadrat do tworzenia marki indywidualnej oraz narzędzia, które pozwolą nam ją zaprojektować, czyli matrycę celów i matrycę morfologiczną. Ponadto IX Kongres Public Relations dostarczy wiedzy na temat najnowszych trendów w PR i komunikacji. Przedstawione zostaną trzy kampanie zintegrowane, jakie uznano za najciekawsze w 2013 roku. Kongres przyniesie odpowiedzi na pytania m.in. jak w PR działają blogi, co można a czego nie w social mediach oraz jaki wpływ mają gwiazdy i facebook na Public Relations.