Powrót

Warsztaty z gamifikacji

10
08/14

W drugim tygodniu września w dniach 10-11.09 w siedzibie Pulsu Biznesu przy ulicy Kijowskiej 1 odbędą się warsztaty z zakresu gamifikacji. Zajęcia prowadzone będą przez znakomitego trenera, Pana Krzysztofa Przybylskiego. Rezerwacja miejsc już się rozpoczęła, a więc nie ma na co czekać.

W czasach kiedy w niemal każdej branży mamy do czynienia z wielką konkurencją, walka o klienta jest czymś normalnym. Rywale "zza miedzy" tylko czyhają na nasz błąd. Tym samym warto poznać kilka sztuczek, które nie tylko pomogą zatrzymać obecnych klientów przy sobie, ale również pozyskać kolejnych. Jeśli chcecie... - dowiedzieć się jakie są najnowsze trendy, narzędzia i możliwości budowania lojalności oraz zaangażowania klienta, - poznać, zrozumieć i dostosować się do potrzeb dzisiejszego, szybko zmieniającego się klienta, - poznać narzędzia, za pomocą których możecie kreować zmiany zachowania swoich klientów, tak aby nie odczuwali pułapki manipulacji, - usłyszeć, przeanalizować i zbudować nową strategię gamifikacyjną na podstawie trzech najważniejszych case’ów naszego rynku, - praktycznie przećwiczyć tworzenie i planowanie strategii gamifikacyjnej, ... to proponowane szkolenie jest przeznaczone właśnie dla Was. Uczestnicy spoza Warszawy, którzy zjawią się na tych dwudniowych warsztatach zakwaterować się mogą w hotelu Felix, położonym 5 kilometrów od miejsca docelowego. Tym samym podróż na do siedziby Pulsu Biznesu potrwa nie więcej niż kwadrans. Istnieje również możliwość skorzystania z komunikacji miejskiej. Najbardziej wytrwałych zachęcamy po prostu do spaceru. Hotel Felix to jednak nie tylko dogodne położenie, ale również atrakcyjne warunki zakwaterowania. Każdy z niemal 230 pokoi jest przestronny i odpowiednio zagospodarowany. Na uwagę zasługuje również miejscowa restauracja, gdzie zjemy śniadanie, jak i uraczymy się wytrawną kolacją w stylu europejskim. Kuchnia od zawsze była tu na najwyższym poziomie. Nic w tym dziwnego, ponieważ niemal co tydzień, w każdej z trzech dostępnych w hotelu sal konferencyjnych, odbywają się liczne szkolenia, warsztaty i konferencje, na których pojawia się ponad osób. Hotel Felix zapewnia więc nie tylko znakomite warunki do wypoczynku, ale również dysponuje profesjonalnym zapleczem konferencyjnym. W każdym biznesie klient jest dziś najważniejszą osobą. Wszak to właśnie oni generują zyski firm. W takim wypadku oczywiste wydaje się to, że każdy, kto potrafi zapanować na klientami, może w wielkim stopniu zwiększyć dochody własnego przedsiębiorstwa. Te warsztaty są doskonałą okazją, by się o tym przekonać.