Powrót

Warsztaty FMCG

21
02/14

Interesujesz się tematyką związaną z produktami FMCG, inaczej mówiąc - produktami szybko zbywalnymi, takimi jak żywność i kosmetyki? Koniecznie wybierz się na warsztaty, które odbędą się w dniach 26-28 lutego 2014 roku w Auli VII Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Projekt organizowany jest przez Samorząd Studentów SGH, jest to już jego druga edycja.

Warsztaty dotyczą branży FMCG z tego względu, że firmy do niej należące są w dużej mierze miejscem praktyk i pierwszej pracy studentów. W tym roku w targach wezmą udział  m.in. LIDL, Unilever, Procter&Gamble, Makro, Eurocash, Loreal, Grupa Żywiec, Mars, Coca-Cola, Kompania Piwowarska oraz Nestle. Uczestnicy warsztatów będą mogli skorzystać z możliwości porozmawiania z przedstawicielami firm biorących udział w warsztatach oraz przeglądnięcia ofert pracy. Organizowane będą także liczne konkursy, ćwiczenia i casestudies. Tematy warsztatów: - Jak być dobrym managerm? - Jak skutecznie wejść w nową kategorię u klienta? - Tajniki rekrutacji - Durex – czyli jak kreować wizerunek marki - Celebryta w reklamie - Marki własne – budowa koncepcji i strategia rozwoju - Jak tworzyć content social media? Teoria i praktyka na przykładach marek kompanii piwowarskiej - Jak przyzwyczaić klienta do marki? - Gra. Mój browar – wprowadzenie do planowania strategicznego Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziemy na stronie internetowej: http://targifmcg.pl/