Powrót

Nowy Kongres Online Marketing

10
11/14

W dniu 20 listopada 2014 r. odbędzie się konferencja poświęcona tematyce analityki i e-marketingu. Nowy Kongres Online Marketing jest ósmą edycją prestiżowej imprezy marketingowej w Polsce. W ciągu dwóch ścieżek tematycznych skierowanych do sektora B2B i B2C uczestnicy będą mogli poznać nowoczesne rozwiązania zwiększające efektywność marketingu.

Ciekawy i merytoryczny program kongresu jest poświęcony zagadnieniom planowania kampanii reklamowych, pozyskiwaniu nowych klientów, potencjału marketingowego Facebooka, pozycjonowania, storytellingu i personal brandingu w marketingu. Poza tym program obejmuje takie zagadnienia, jak LinkedIn, strony internetowe i warsztat pracy e-marketera. Wydarzenie będzie mieć miejsce w warszawskim Novotel Centrum przy ul. Marszałkowskiej 94/98. Dlaczego warto? Uczestnicząc w kongresie można dowiedzieć się szereg ciekawych informacji na temat budżetowania i planowania kampanii oraz optymalizacji kosztów kampanii. W ramach konferencji zostaną poruszone tematy modelowania ekonometrycznego i sposobu podejmowania decyzji zakupowych przez konsumenta. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach poświęconych budowaniu strony docelowej i formularzy kontaktowych  oraz sposobom wykorzystania mediów społecznościowych w celu gromadzenia bazy klientów. Poznaj i wykorzystaj potencjał Facebooka Organizatorzy przygotowali panele dla B2B i B2C umożliwiające poznanie i wykorzystanie potencjału Facebooka w każdym sektorze. Administratorzy stale wprowadzają zmiany w algorytmie wyświetlania postów firmowych i rozwiązania dla reklamodawców ułatwiając im promowanie produktów i usług. Jedna z sesji jest poświęcona firmom reprezentującym sektor B2B, zaś druga została poświęcona sektorowi B2C. Podczas warsztatów zostaną przedstawione sposoby konfiguracji działań remarketingowych, a także tworzenia personalizowanych reklam. Prelegent przedstawi sposoby skutecznego dobierania i przygotowywania treści reklamowych za pomocą Power Editora. Pozycjonowanie, storytelling i personal branding W ramach kongresu zostaną zaprezentowane trzy istotne aspekty marketingu internetowego. Prelegenci przedstawią najnowsza aktualizację algorytmu Google oraz wyjaśnią jej wpływ na metody pozycjonowania. Ponadto zostaną zaprezentowane nielegalne i legalne metody SEO wraz z poziomem ich skuteczności. Warto wiedzieć, jak pozycjonować stronę internetową, aby osiągnąć dobre rezultaty, a jednocześnie nie zostać ukaranym przez wyszukiwarkę. Wisienką na torcie będzie prezentacja gotowych strategii pozycjonowania przygotowanych z myślą o małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. Nie zabraknie też wzmianki na temat content marketingu. Jedyna taka okazja! Organizatorzy jako pierwsi podjęli się kompleksowego omówienia problematyki wykorzystania sieci kontaktów, w celu promowania produktów i usług. Podczas prelekcji zostaną przedstawione nie tylko skuteczne sposoby wykorzystania potencjału LinkedIn, ale również narzędzia reklamowe dostępne w serwisie i metody wykorzystania potencjału sieci kontaktów, w celu promocji produktów i usług. Stwórz idealną stronę www W ramach kongresu zostały przygotowane prelekcje, podczas których uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć stronę internetową o wysokim potencjale marketingowym zwiększającą sprzedaż. Na początek prelegent przedstawi poszczególne elementy standardowych stron internetowych, aby wskazać, które z nich mają największy wpływ na sprzedaż. Następnie zostanie omówiona kwestia układu strony www. Uczestnicy dowiedzą się, jak go zmienić, aby podnieść sprzedaż reklamowanego produktu lub usług. Część prelekcji zostanie poświęcona marketingowi sklepu internetowego. Prelegent przedstawi, jakie narzędzia są warte uwagi i przyciągną rzesze klientów. Poza tym zostaną zaprezentowane skuteczne i wypróbowane metody podniesienia konwersji. Doskonal swój warsztat Jedną z kwestii poruszonych podczas kongresu będzie zorganizowanie warsztatu pracy e-marketera.   Prelegent przedstawi szczegółowe zagadnienia związane z pracą internetowych marketerów, w tym e-mail marketing dla B2B  i B2C, remarketing i Real Time Bidding. Monitoring Internetu, marketing automation i copywriting. Certyfikowane Warsztaty W ramach Nowego Kongresu Online Marketing odbędą się dwugodzinne warsztaty Google Analytics, które zostaną poprowadzone przez certyfikowanego trenera Google. Uczestnicy będą mieli okazję poznać podstawowe zasady konfigurowania konta Analytics, niestandardowe sposoby jego wykorzystania oraz metody prawidłowej interpretacji danych i nowe możliwości poprowadzenia analityki internetowej. Poza tym odbędą się także Certyfikowane Warsztaty Google AdWords. Podczas dwugodzinnych zajęć certyfikowany trener Google przedstawi wszystkie etapy konfiguracji, wskaże elementy zwiększające efektywność reklamy i pomoże optymalnie zaplanować budżet. Podczas wyjątkowych warsztatów zostaną zaprezentowane aspekty wyboru optymalnych słów kluczowych, remarketingu i badań efektywności działań w AdWords. Rezerwacja miejsca i noclegu DSCF8867 Uczestnicy i prelegenci mogą zarezerwować miejsce za pośrednictwem strony internetowej http://kongres-online.pl/ oraz komfortowy pokój w pobliskim BEST WESTERN Hotel Felix. Obiekt posiada bardzo dobre zaplecze gastronomiczne i konferencyjne. Oferta pokoi obejmuje standard Premium, Premium Lux, Standard i Standard Lux. Więcej informacji na temat wyposażenia komfortowych i przytulnych pomieszczeń można znaleźć pod adresem www.bwfelix.pl.